Vijf troeven van een crossmediale campagne

  • Altijd top of mind
  • Cloud-based oplossingen
  • Tracking en rapportering
  • Verrijken van je database
  • Een-op-een communicatie

Voor een maximaal rendement van je campagne zet je in op verschillende adverteerkanalen. Een ‘mix and match’ van offline en online communicatie. Het gebruik van die verschillende kanalen voor het overbrengen van een uniforme boodschap noemen we een crossmediale campagne. Je koppelt je drukwerk en online kanalen aan elkaar zodat je kan rekenen op een groter bereik en een grotere respons. Is een crossmediale campagne voor jou nog een ver-van-mijn-bedshow? Deze 5 troeven brengen daar snel verandering in!

 

cross mediale campagneEen ijzersterk geheel

Vaarwel versnippering in data, lay-outs en boodschappen! Voor een succesvolle crossmediale campagne laat je alle media perfect bij elkaar aansluiten. Je print, website, e-mail, sociale media, SMS en PURL landingspagina’s vormen een ijzersterk geheel. Een absolute must om de herkenbaarheid van je merk te vergroten en dus ook top of mind te zijn bij zowel prospecten als klanten.

 

 

Bereik je doel(groep) via een crossmediale campagne

Met een cloud-based platform voor crossmediale campagnes , bereik je elke klant uit je databestand op het moment dat hij wenst, langs het kanaal dat hij verkiest. Je benadert iedereen uit je doelgroep op een individuele manier. Door het inzetten van social sharing kan je zelfs extra leads genereren. Niet onbelangrijk om je databestand te verrijken met prospecten en potentiële klanten.

 

Meten is wetencrossmediale campagne meten

Je volgt elke actie bij je crossmediale campagne op de voet dankzij de tracking en rapportering in real time. Zo verzamel je weer nieuwe informatie over je prospecten en leer je jouw bestaande klanten beter kennen. Wie zijn ze, wat interesseert hen en hoe bereik je ze het best? Met de verzamelde info kan je aan de slag voor een vervolgactie met een grotere conversie als resultaat.

 

crossmediale campagne klantendatabaseEerste Hulp Bij Onbekenden

Ben je een beginnend ondernemer zonder klantenbestand? Of heb je een databestand dat niet verder rijkt dan de standaard gegevens van je klanten? Start een crossmediale campagne om de info die je wenst makkelijk te vergaren. Zo kan je bijvoorbeeld in een huis-aan-huis bedeling een online wedstrijd vermelden om de lezer van je boodschap naar je website te trekken. Daar kan je hem dan een deelnemingsformulier laten invullen met de data die je wil verkrijgen. Die data gebruik je dan om hem gericht te teasen met een e-mail of direct mailing. En zo is de cirkel weer rond!

 

Content voor contente klanten

Je verhaal blijft doorslaggevend voor het succes van je crossmediale campagne. Enkel met duidelijke, eerlijke en relevante content hou je je klanten content! Jij zorgt voor relevante informatie, wij voor de rest!

Laat je dus niet afschrikken door het onbekende. All Mail Services heeft alle instrumenten in huis om jouw verhaal op een individuele manier met je doelgroep te delen en je conversie te verhogen: direct mail handling, digitaal & gepersonaliseerd printen, fulfilment en marketingportaal.