Direct mail campagne: meer klanten én meer omzet

Of drukwerk in deze digitale tijden nog wel winstgevend is? Daar bestaat geen twijfel over! 87% van alle geadresseerde reclameboodschappen wordt aandachtig bekeken. Een kwart van de ontvangers surft na het lezen naar je website, bezoekt een winkelpunt of gaat meteen over tot een aankoop. Geen betere manier dus om het hart van je klant te veroveren. Ontdek hier hoe All Mail Services ook het resultaat van jouw campagne verbetert en het kostenplaatje optimaliseert.

Onze full service bestaat uit:

  •   strategie
  •   copywriting
  •   concept bedenken en grafische uitwerking
  •   klantenbestand screenen – prospectiebestand aankopen
  •   drukwerk & gepersonaliseerd printen
  •   verzending per post
  •   opvolging respons en analyse

 

 

Maak nu een afspraak met onze specialisten en we komen bij je langs om jouw direct mail campagne door te lichten. Je ontvangt concrete en bruikbare tips voor een campagne die trouwere klanten en extra klanten oplevert.

Maak afspraak

BESPAAR OP JE PORTKOSTEN

De portkost om een mailing te versturen is afhankelijk van oplage, formaat, gewicht en type sortering. Dankzij ons advies op maat van jouw direct mail campagne, bespaar je op die portkosten. Zo krijg je tot 24% betere posttarieven met de Mail ID-technologie die we in huis hebben. Aangezien Bpost bij het gebruik van Mail ID feedback geeft over de niet herkende adressen, heeft ook je databestand er baat bij. Door onze optimale conditionering en sortering voor het versturen van je mailing, krijg je nog een extra korting tot 30%. Ook klanten in het buitenland aanschrijven wordt voordeliger omdat wij jouw postafgifte verzorgen in het land van bestemming.

MACHINALE HANDLING VAN JE ZENDING

Enveloppen vullen of documentatie onder (bio)folie verpakken, verloopt automatisch. Zo kunnen we makkelijker, sneller én goedkoper je mailing versturen. Wil je alle geadresseerden persoonlijk aanspreken, per doelgroep de meest relevante promotie tonen of per klant andere beelden gebruiken? Perfect mogelijk, zelfs in kleur! We printen digitaal zodat je een sterkere en meer persoonlijke band kan opbouwen met je klant. En hoe persoonlijker je je direct mailing campagne maakt, hoe meer respons je oogst!

MANUELE HANDLING OP MAAT

Niet iedere zending kan machinaal verwerkt worden. Wil je een gadget toevoegen aan je mailing? Of een plooiopdracht laten uitvoeren? Dan steken we de handen uit de mouwen voor een manuele verwerking van je direct mailing campagne. Laat je creativiteit dus maar de vrije loop!

Het belang van onze retourverwerking

Mensen verhuizen of overlijden. Daarom komt er zelfs bij een kwalitatief adressenbestand altijd een klein percentage van de direct mailing terug. Klasseren in de papiermand? Dat zou zonde zijn! All Mail Services verwerkt deze retourzendingen snel en efficiënt zodat je geen geld verliest aan deze adressen bij je volgende direct mail campagne.

OPTIMALISEER JE ADRESBESTAND

De kwaliteit van je databestand is doorslaggevend voor het resultaat van je direct mail campagne. Je databestand optimaliseren is dus geen kostenpost maar een investering met hoog rendement. Alvorens je mailing te versturen, controleren we de kwaliteit van je adressen, ontdubbelen we het bestand en verrijken we de data. Wil je je adresbestand verder uitbreiden? Ook dat is mogelijk, zowel voor B2B als B2C campagnes.

HUIS-AAN-HUIS BEDELEN

Je hebt natuurlijk niet voor iedere campagne een kant-en-klaar adresbestand. Wil je een grotere naambekendheid behalen, meer trafiek genereren in je streek of je klantenbestand verrijken (https://www.allmailservices.be/nl/2016/07/breid-je-klantendata-uit-met-deze-4-gratis-tips) met nieuwe prospecten uit een bepaalde regio? Dan is een huis-aan-huis campagne de juiste oplossing voor jou. Ook hiervoor kan je rekenen op de kennis van All Mail Services én op een gunstiger porttarief dankzij onze volumeverbintenis met Bpost.

MAIL HANDLING ALS SCHAKEL VAN DE KETTING

Uiteraard is een mailing versturen slechts een schakel van de communicatieketting tussen jou en je klanten. Bij All Mail Services combineren we dit moeiteloos met andere communicatiekanalen om tot een geslaagde crossmediale campagne te komen. Koppel online en offline communicatie aan elkaar voor een groter bereik met nog meer respons.  All Mail Services heeft alle instrumenten in huis om jouw verhaal op een individuele manier met je doelgroep te delen en je conversie te verhogen: digitaal & gepersonaliseerd printen, fulfilment en marketingportaal.

Cases


  • Instrument

    Klant Beherman – Mitsubishi Motors

    In 2011 haalde Mitsubishi in amper 24 uur vijfmaal het Guiness Book of Records. Daar was dit jaar een zesde vermelding bijgekomen indien er ook een categorie bestond voor direct mail handling. Want wat All Mail Services klaarspeelde met de zomermailing en 18.800 foliezakjes is een unieke prestatie.

    Meer weten? Lees de volledige case

  • Instrument

    Klant Louis Widmer

    Louis Widmer is een Zwitsers bedrijf, met een sterk marktaandeel in België en Luxemburg. Wie Zwitserland zegt, zegt perfectie en precisie… ook als het op marketing en communicatie aankomt.
    De direct mail handling voor de zomer- en wintermailing moest hier volledig aan beantwoorden. Dat bracht All Mail Services voor elkaar naar 45.000 adressen.

    Meer weten? Lees de volledige case


All cases filed under Direct Mail Handling