Een sterke band met jouw klant dankzij gepersonaliseerd & digitaal printen

Elk element van je campagne, van drukwerk tot online interactie, perfect afgestemd op het profiel van de individuele klant? Natuurlijk kan dat! Je bouwt met elke klant een persoonlijke relatie op wat resulteert in een grotere omzet. Een spannende uitdaging op ongekend terrein? All Mail Services maakt je graag wegwijs in de eindeloze mogelijkheden van het gepersonaliseerd en digitaal printen.

Onze full service bestaat uit:

  •   bepalen van de doelgroepen
  •   concept
  •   grafische uitwerking
  •   print
  •   verzending naar je klanten

 

 

Maak nu een afspraak met onze specialisten voor de begeleiding van je volgende gepersonaliseerde direct mailing.

Contacteer ons voor offerte

Waarom kiezen voor digitaal printen?

Niemand is zomaar ‘beste’ of ‘geachte’. Wil je een band opbouwen met je klant? Spreek hem aan bij z’n naam! Verstuur niet zomaar een promofolder maar ga de dialoog aan. Hoe je dat doet? Een eerste tip is het vertalen van de eigenschappen van je product naar de voordelen voor je klant. Digitaal drukken is dus maatwerk op maat van de klant in plaats van je product. Laat je klant helemaal door de knieën gaan en stem ook de voordelen, de bijhorende aanbieding en de visuals af op zijn voorkeuren. Ja hoor, zelfs bij een direct mailing campagne naar duizenden geadresseerden kan digitaal drukken die een-op-een communicatie waarmaken. Kies dus ook voor digitaal printen en maak jezelf nog sympathieker bij je klant.

De match met online communicatie

Digitaal printen slaat perfect de brug naar online communicatie. Ja, zelfs het internet kan je dankzij digitaal drukken inzetten op maat van elke klant. Door een persoonlijke URL of een individuele QR-code aan te brengen in je direct mailing, trek je de klant moeiteloos naar zijn eigen webpagina. Je zet dus de individuele dialoog uit je schrijven gewoon online verder.

Op je website, in e-mails en andere online kanalen personaliseer je je aanspreking, de inhoud van je boodschap en de bijhorende beelden. Resultaat: je klant kiest vlotter voor opt-in, vertoont meer interesse in je product en gaat sneller over tot een aankoop. Bovendien volg je zo ook het gedrag van elke klant in real time op de voet. Digitaal drukken heeft dus heel wat voordelen, zowel voor jou als verkoper als voor je klant.

Meer mogelijkheden, meer troeven, meer omzet

Je merkt het: gepersonaliseerd en digitaal printen is een sterk instrument in de dialoog met je klant. Niet alleen wat betreft offline communicatie maar ook voor je communicatiemix. Met digitaal drukken stijgt de relevantie van je boodschap dus exponentieel, wat verdere interactie vergemakkelijkt. Het meeste resultaat boek je door digitaal printen te combineren met direct mail handling en crossmedia campagnes.

Cases



All cases filed under Gepersonaliseerd en digitaal printen