Dag van de Zorg

Instrument

Fulfilment voor de jaarlijkse Dag van de Zorg

Case-Dag van de Zorg

Op de jaarlijkse dag van de Zorg openen meer dan 170 zorg- en welzijnsorganisaties hun deuren en krijg je aan de hand van tentoonstellingen, rondleidingen en interactieve spelletjes een antwoord op al je vragen. Dit brengt natuurlijk tonnen (druk)werk met zich mee! Daarom zorgt All Mail Services voor de vijfde keer op rij voor de nodige communicatie. Dankzij onze ervaring in fulfilment projecten werken we op maat van elke deelnemer én besparen we tijd en middelen. Benieuwd naar hoe wij de dag van de zorg verzorgen?

– Ontvangst van promomateriaal
– Administratief beheer verzendingen
– Handling
– Coördinatie logistiek
– Opvolging logistiek

Meer dan 2 ton promomateriaal

Affiches, flyers, wegwijzers, ballonnen, uitnodigingen, … Bij de organisatie van zo’n enorme opendeurdag is er een grote vraag naar promo- en communicatiemateriaal. Hiervoor zetten we onze expertise inzake fulfilment graag in. Alles moet immers verwerkt, gedrukt en gepersonaliseerd worden op maat van elke individuele deelnemende organisatie. We besparen de organisatoren bijkomend werk door het beheren van de aanvragen en verzendingen, het regelen van de handling en coördineren van de logistiek. We verwerken vlekkeloos meer dan 2 ton uiteenlopend promomateriaal in 2 dagen en we volgen alles netjes op.

Meer dan 8 ton magazines

Met boeiende cases, getuigenissen en interviews neemt het magazine InMotion de lezer mee op een tocht door onze zorgsector. All Mail Services bezorgt dit jaar 84 250 magazines bij de meer dan 170 deelnemers. De pakketten met variabele aantallen worden door ons verwerkt en logistiek gecoördineerd. Nieuw is dat ook elke deelnemer een koker krijgt met een brief, 2 vloerstickers en 2 affiches. Een gevarieerde opdracht dus. Ons professioneel fulfilmentplatfrom garandeert een feilloze opvolging van heel dit proces. Of anders gezegd: we zorgen voor het juiste materiaal, op het juiste moment op het juiste adres. Een perfecte fulfilment is immers de kers op de (communicatie)taart.

Meer dan 10 ton werk bespaard

Je merkt het: goede communicatie en correcte handling zijn noodzakelijk! Maar ook zeer tijdrovend wanneer dit niet tot je kernactiviteiten behoort. Organiseer je voor jouw zaak ook een evenement of opendeurdag? All Mail Services neemt deze taken graag van je over. Maak gebruik van onze marketing automation tool voor het versturen van een gepersonaliseerde uitnodiging. Stuur je klanten daarna gerust nog een herinnering via e-mail en laat ons je evenement in de kijker zetten met de nodige vlaggen, banners en gadgets. Alle offline en online kanalen zijn mogelijk! Nieuwsgierig naar meer? Ontdek de meerwaarde van marketing automation software, de voordelen van digitaal printen en waarom fulfilment cruciaal is voor je reputatie.