Beherman – FUSO trucks

Instrument - -

Kan je onze dealers een tool aanbieden om zelf hun communicatie te verzenden via e-mail? Die vraag van de klant is een kolfje naar onze hand. All Mail Services ontwikkelde als antwoord een marketingportaal met een indrukwekkend laadvermogen.

Op dit portaal staan templates voor print, e-mail en gepersonaliseerde landingpagina’s (PURL). Deze instrumenten kunnen de verdelers gebruiken om cross media campagnes op te maken en uit te sturen. Daarvoor is zelfs geen enkele IT-kennis vereist.

Bij nieuwe campagnes kan de FUSO marketing manager de templates wijzigen. Hij laadt het adressenbestand op en meteen staat er voor elk record een volledig gepersonaliseerde direct mailing klaar. De printklare files komen automatisch in de workflow van All Mail Services terecht. Wij zorgen vervolgens voor print en handling.

Op deze direct mailing volgt een e-mail. Deze vertrekt vanop hetzelfde portaal en gebruikt dezelfde gedefinieerde velden. De afzendergegevens worden automatisch aangepast in functie van de dealer die de e-mail verstuurt.

Zowel de brief als de e-mail loodsen de doelgroep naar een persoonlijke landingspagina. Daar verschijnt de promotie met extra informatie en links naar de bedrijfswebsite. Hier kan de klant informatie achterlaten voor verdere contactname, gegevens updaten, technische fiches downloaden en nog zoveel meer. Verdelers en sales director blijven automatisch op de hoogte van elke lead, en van de acties die deze lead onderneemt.

Het marketingportaal legt FUSO trucks geen windeieren. Dat merk je aan dit lijstje voordelen:

Hogere respons

Dankzij de hoge graad van personalisatie in elk medium en de combinatie van zowel offline als online communicatie.

Meer participatie vanwege de dealers

De verdelers beschikken nu over hun eigen platform om informatie uit te sturen. De templates maken het gebruik bijzonder eenvoudig. Er is geen kennis vereist van opmaak of HTML. Omdat de drempel lager ligt, doen de dealers actiever mee.

Meer controle over huisstijl en merk

De verdelers gaan niet meer zelf aan de slag met schaar en lijm. Het kostbare merkkapitaal blijft ongeschonden.

Meer traffic naar de bedrijfswebsite

Betere opvolging van leads

Prospects worden ingedeeld volgens hun gedrag op de landingspagina.